روابط عمومی
مطالب در مورد رشته روابط عمومی وکارورزی در اداره راه و شهرسازی استان اردبیل
درباره وبلاگ


آن جاها که آزادی افکار نیست و اندیشه ها با هم تصادم ندارند , فکر میمیرد .
عسگر سعادتی دانشجوی رشته ی روابط عمومی
این وبلاگ در خصوص رشته ی روابط عمومی ودوره ی کارورزی میباشد
زیر نظر استاد:میر دولت موسوی

مدیر وبلاگ : عسگر سعادتی
نویسندگان
نظرسنجی
نظر خود را در باره این وبلگ بگویید







1392/03/4 :: نویسنده : عسگر سعادتی

  اداره راه و شهرسازی استان اردبیل
                

نام و نام خانوادگی

 عسگر سعادتی

شماره دانشجویی

 

 

تاریخ شروع کارورزی

 1391/12/1

محل کارورزی

 اداره راه و شهرسازی استان اردبیل

گزارش هفته دهم

از تاریخ 1392/2/10 لغایت 1392/2/16


گزارش هفته دهم در خصوص راهكارهای ارتباط با رسانه در یك اداره

معمولا برخی از روابط عمومی ها نمی توانند ارتباط مناسبی با رسانه ها به ویژه مطبوعات داشته باشند و یا در بسیاری از موارد مدیران سازمانها از مواجهه با خبرنگاران واهمه دارند لذا در زیر چند روش برای ارتباط بهتر با رسانه ها و ترغیب مدیران به انجام مصاحبه با رسانه های جمعی مورد اشاره قرار می گیرد :


1-مدیران روابط عمومی در درجه اول باید تلاش کنند تا خود ، ارتباط شان را با رسانه ها عمق بخشیده و با خبرنگاران حوزه مربوطه صمیمانه وارد گفتگو شوند .
۲-سعی کنید از قبل ارتباط با رسانه ها اخبار مثبت سازمان خود را منعکس نمائید .شایسته است پس از انعکاس خبر با یک تماس تلفنی از خبرنگار تشکر نمایید .
-نگران طرح برخی مسائل و مشکلات سازمان خود در رسانه ها نباشید چرا که همه سازمان ها از مشکلاتی به ویژه ساختاری و وجود قوانین دست وپا گیر رنج می برند .
4-پس از ارایه عملکرد مثبت خود در رسانه ها مدیر سازمان را متقاعد کنید تا برخی از اخبار سازمان توسط وی در یک یا چند رسانه طرح شود .
5-جلساتی را ترتیب دهید که به اتفاق مدیر سازمان بتوانید با مدیران مسوول و یا سردبیران جراید ملاقات نمایید .این ملاقات علاوه بر پیوند صمیمی سازمانتان با جراید به آشنایی بیشتر صاحبان مطبوعات کمک خواهد کرد .
6-مسایلی که فراگیری بیشتری دارد و آحاد مردم را پوشش می دهد با برگزاری کنفرانس خبری با حضور رییس و معاونانش مطرح کنید
7- کارشناسان سازمانتان را ترغیب نمایید تا مقالات علمی خود را برای انعکاس در رسانه ها دراختیار تان قرار دهند.
8-یکی از محلهای درآمد مطبوعات آگهی های تبلیغاتی سازمانها ی مختلف می باشد سعی کنید هر از گاهی برخی خدمات خود را در قالب آگهی به رسانه ها ارایه دهید .
9-اگر حدس می زنید خبرنگاران حوزه کاری شما آشنایی کافی با فعالیت های سازمانتان ندارند حتما تور ویژه ای را برای بازدید آنها تدارک ببینید .
10- به عنوان روابط عمومی همواره تلاش کنید تادر جریان ریزترین وقایع سازمانتان قرار گیرید و به گونه ای عمل نمایید که خبرنگاران به عنوان منبع موثق و آگاه به شما مراجعه نمایند .بدیهی است چنانچه در چند مورد پیاپی اظهار بی اطلاعی کنید خبرنگار از شخص دیگری که همانا مدیر سازمان خواهد بود استفاده خواهد کرد.

نظر مدرس کارورزی/

 

امضاء کارورز

 

امضاء سرپرست کارورزی

 

 










 







نوع مطلب : گزارش هفتگی، 
برچسب ها : 10، هفته دهم، هفته، گزارش، گزارش هفته دهم،
لینک های مرتبط :




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات